V Hornej Kráľovej potrebujú sekretárku: Pozrite si všetky detaily o práci

Voľné pracovné miesto ponúka miestny obecný úrad. Úspešná uchádzačka bude zastupovať pracovníčku počas Materskej dovolenky.

Zlatica Gregorová
Ilustračný obrázok k článku V Hornej Kráľovej potrebujú sekretárku: Pozrite si všetky detaily o práci
Zdroj: TASR

Čo by ste mali vedieť, aké by ste mali mať vzdelanie a kedy asi nastúpite, to sa dozviete v našom článku.

Náplň pracovnej činnosti

Náplňou pracovnej činnosti budúcej sekretárky bude vykonávanie administratívy a organizačno – technických prác, ktoré s funkciou súvisia. Ďalej to bude vybavovanie korešpondencie a práce v obecnej podateľni. Okrem toho bude vykonávať prácu zapisovateľky pri zasadnutiach Obecnej rady a zastupiteľstva i zapisovanie počas rokovaní Komisie výstavby a územného plánovania. Novoprijatá administratívna pracovníčka sa bude podieľať na príprave projektov v oblasti výstavby a verejných obstarávaní.

S trojročnou praxou

Ako ďalej informuje obecný web, medzi hlavné požiadavky pre zaradenie do výberového konania patrí ukončené stredoškolské vzdelanie s maturitou a trojročnou praxou. Medzi ďalšie požiadavky patrí ovládanie práce s PC, vodičský preukaz sk. B a dobrá orientácia vo verejnej správe, najmä v územnej samospráve. Bonusom uchádzačky o pracovnú pozíciu bude aj komunikatívnosť, výborné organizačné schopnosti, odolnosť voči stresu ako aj vedieť samostatne pracovať a byť časovo flexibilná.

Vaše žiadosti s uvedenými dokladmi zasielajte najneskôr do 15. novembra 2017 na adresu Obecného úradu v Hornej Kráľovej. Predpokladaný nástup do práce je 1. december 2017.

Foto:ilustračné

Zdroj: Dnes24.sk

Odporúčame